Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Αγαπητέ Θου Βου ( απο του LLS ΛΟΓΟΚΛΟΠΉ

Αγαπητέ Θου Βου

Τον τελευταίο καιρό μετά από μια ανάρτηση για το χαλασμένο τυρί που βάζουν στις τυρόπιτες , μου την έχουν πέσει διάφοροι και δεν μπορώ να συγκεντρωθώ. Τι παρενοχλήσεις, τι μυστηριώδη IP, περίεργα σημάδια και σατανικά σύμβολα. Επειδή όμως τίποτα δεν είναι τυχαίο, συμπεράνω πως ότι μου συμβαίνει οφείλεται στην ανάρτηση για τις τυρόπιτες.

Δεν μπορεί να είναι τυχαίο, δεν μπορεί σου λέω!!
Υποψιάζομαι πως οργανωμένα συμφέροντα της τυρόπιτας, έχουν οργανώσει ένα βρωμερό δίκτυο παρενόχλησης, γιατί τους κόβουμε τον τζίρο. Και αυτοί οι τυροπιτάδες είναι αμείλικτοι. Νοθεύουν την φέτα με απομιμήσεις και διασπείρουν σύγχυση για την σωστή αναλογία φύλλου κρούστας και βουτύρου.

Σε παρακαλώ βοήθησε με, κάνε κάτι.

Συνεννοηθείτε με τον πράκτωρ Μαπ, για να απαλλαγούμε από αυτήν την μάστιγα. Μέχρι τότε θα διαγράφω τα δικά μου σχόλια έτσι ώστε οι απαντήσεις των σχολιαστών να φαίνονται UFO,και να τους καταγγέλω προφανώς με μετριασμό σχολίων.

ΠΗΓΗ 
http://leftliberalsynthesis.blogspot.com/2010/09/haikusmall-is-not-beautiful.html

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητοί φίλοι στο LLS και τον "Ένοικο", αυτοί οι ρηχοί λίβελοι είναι τουλάχιστον παιδικοί και αφελείς. Φθείρετε (και υποτιμάτε) δυστυχώς τους εαυτούς σας και διώχνετε τους αναγνώστες σας. Υπάρχουν πολύ πιο σημαντικά πράγματα να συζητήσουμε σε αυτό το ριμαδο-ίντερνετ από τις προσωπικές πικρίες και τα απωθημένα ορισμένων.

Η γνήσια πολιτική αντιπαράθεση και ανταλλαγή επιχειρημάτων έχει να προσφέρει πολλά περισσότερα σε όλους μας.

Με φιλική διάθεση και ειλικρινή συμπάθεια,
ένας παλιός αναγνώστης και των δύο...

ΣΠΙΘΑΣ είπε...

Συμφωνώ, είμαι εναντίον των ανοήτων εγωκεντρισμών.

Για το "επίδικο", που αναφέρεται δεν έχω προσωπική ανάμιξη και δεν γνωρίζω.

Δεν καταλαβαίνω, τα προσωπικά που χωράνε, όταν υπάρχουν τόσα θέματα...

Αυτό το τονίζω και το επαναλαμβάνω..

Εύχομαι να τα βρούν, ο Νόσφυ με τον ομαντεόν ( αν έχω καταλάβει σωστά..) γιατί δεν είναι ευχάριστο να βλέπουμε, αλληλοφαγώματα,

Μια βαβούρα, βλέπω, και ζαλίζομαι στ'αλήθεια.

..ειλικρινά το λέω.

Νοσφεράτος είπε...

αγαπητε Ανωνυμε και Σπιθα

δεν ξερω γιια τον LLS αλλά στον Ενοικο ενοικώ εγώ και δυστυχώς δεν ειμαι πάντα Υπερανω ..Προσπαθώ δε να ξεπερασω το οποιο τραυμα μου που σε σας μπορει να φαινεται ασημαντο οσο πιο ανωδυνα για τους αλλοους Γινεται.. Δηλαδή με χιουμορ ..
αλλοι ξεσπανε οταν τους αγγιξεις μια τριχα βριζοντας και αεπιλώντας , αλλοι προσπαθουν να παριστανουν τους απαρηγορητους ..εγώ οχι..
Οταν τραυματιζομαι δεν βρισω , δεν απειλώ, αλλά και δεν παριστανω τον ΥΠΕΡΑΝΩ
και αυτο - το χιουμορ- δικο μου η τν αλλων με βοηθα να αντεχω
Και φυσικά βρισκω αυτο το κειμενο τουlls εξυπνο και με χιουμορ

ελπίζω να παραμεινετε - και οι δυο - αναγνωστες του ενοικου.. Εχει λιγες σχετικά αναρτησεις .. Δεν ειναι σαν την Σπηλια