Πέμπτη, 19 Νοεμβρίου 2009

χορευοντες παπάδες (απο τον ΣΑΜΟΥΡΑΙ)



ΠΗΓΗ:
http://ramirez2007saloniki.blogspot.com/2009/11/blog-post_3076.html

E-Lawyer: Ο Ν.2225/1994 για την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών

E-Lawyer: Ο Ν.2225/1994 για την άρση του απορρήτου των επικοινωνιών

Χτυπαει η καρδιά μας στα βαθιά της ιστοριας

Μες τα υπογεια νερά της στα τυφλά


Σαν κατι ψαρια κολυμπαμε σιωπηλά

Κι η ιστορια ειν΄ακομα πιο βαθιά

Κι από κατω απληστο ματι μας κοιτα



Στα μαυρα βαθη ανα ζηταμε την αλήθεια

Μηπως κινουμαστε απλώς από συνηθεια;

Και μήπως αραγε αυτό που μας συνέβη

Είναι ένα τιποτε στης Θαλασσας τα ερεβη



Μήπωςοτε της δεν υπήρξε ιστορία ;

Μήπως θα μεινει μια αιωνια απορία;

Μηπως δεν εγινε ποτε Πολυτεχνείο;

Μηπως της θαλασσας ητα ν απλώς αστειο



Ποτε δεν μαθαμε στο βαθος τι σημαινει

Το τι απεγινε και τι μας απομένει

H ιστορια σαν μια θαλασσα από κατω μας



Μες τα υπογεια νερά της στα τυφλά

Σαν κατι ψαρια κολυμπαμε σιωπηλά

Κι η ιστορια ειν΄ακομα πιο βαθιά

Κι από κατω απληστο ματι μας κοιτα



Στα μαυρα βαθη ανα ζηταμε την αλήθεια

Μηπως κινουμαστε απλώς από συνηθεια;

Και μήπως αραγε αυτό που μας συνέβη

Είναι ένα τιποτε στης Θαλασσας τα ερεβη



Μήπωςοτε της δεν υπήρξε ιστορία ;

Μήπως θα μεινει μια αιωνια απορία;

Μηπως δεν εγινε ποτε Πολυτεχνείο;

Μηπως της θαλασσας ητα ν απλώς αστειο



Ποτε δεν μαθαμε στο βαθος τι σημαινει

Το τι απεγινε και τι μας απομένει

H ιστορια σαν μια θαλασσα βαθιά

Μα εμεις για πάντα κολυμπαμε στα τυφλά





Ματαια ψαχνουμε να βρουμε την αλήθεια

Χτυπάει η καρδια της σαν ρολόι ,μες τα στηθεια



Ειμαστε αιμα μιας αρχαιας αρτηριας

Χτυπαει η καρδιά μας στα βαθιά της ιστοριας

μεγαλη μας σκασιλα

Θα κερισει ο Αντωνιος η η Ντορα .. Σπαρταριστή συζητηση μεταξυ δεξιων  - κεντροδεξιων   ακρο μικρο μεσαιων και βαλε Αντιαμερικανων και φιλο αμερικάνων  σ'αυτο εδώ απο κάτω το... ιστολογιο

http://panosz.wordpress.com/2009/11/18/nd-9/#comment-72835

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: περι αξιακου σχετικισμου (απο την συζητηση στις μεταμορφωσεις της ταυτοτητας στου Π & Α)

Η ΣΠΗΛΙΑ ΤΟΥ ΝΟΣΦΕΡΑΤΟΥ: περι αξιακου σχετικισμου (απο την συζητηση στις μεταμορφωσεις της ταυτοτητας στου Π & Α)

Ο Ενοικος: Ομως δεν ειναι εφικτό -οχι το να αλλαξεις την γνωμη του Αλλου ωστε να τον προσηλυτισεις στην Δική σου-Αλλά να ξεπερασεις και την δική σου και του αλλου σε ενα νεο πεδίο συνθεσης -συ-ζητώντας (δηλαδή αναζητώντας απο κοινου )την Αλήθεια ;#links

Ο Ενοικος: Ομως δεν ειναι εφικτό -οχι το να αλλαξεις την γνωμη του Αλλου ωστε να τον προσηλυτισεις στην Δική σου-Αλλά να ξεπερασεις και την δική σου και του αλλου σε ενα νεο πεδίο συνθεσης -συ-ζητώντας (δηλαδή αναζητώντας απο κοινου )την Αλήθεια ;#links

Ομως δεν ειναι εφικτό -οχι το να αλλαξεις την γνωμη του Αλλου ωστε να τον προσηλυτισεις στην Δική σου-Αλλά να ξεπερασεις και την δική σου και του αλλου σε ενα νεο πεδίο συνθεσης -συ-ζητώντας (δηλαδή αναζητώντας απο κοινου )την Αλήθεια ;

 ”πράγματι συμβαίνει να αλλάξουμε γνώμη, υιοθετώντας τη γνώμη του Άλλου ή κάνοντας κοινές διαπιστώσεις μαζί του. Αλλά η κοινότητα απόψεων σε ένα, δύο, δέκα θέματα, δε συνεπάγεται κοινότητα απόψεων στα υπόλοιπα ”



Ομως

δεν ειναι εφικτό -οχι το να αλλαξεις την γνωμη του Αλλου ωστε να τον προσηλυτισεις στην Δική σου-

Αλλά να ξεπερασεις και την δική σου και του αλλου σε ενα νεο πεδίο συνθεσης -συ-ζητώντας (δηλαδή αναζητώντας απο κοινου )την Αλήθεια ;”


και αυτο αναφερεται σε μια προσεγγιση της Αλήθειας και της Γνωσης που καποτε ονομαζαν Διαλεκτική ή (πολύ παλαιοτερα ) μαιευτική …και δεν εχει να κανει ουτε απλώς με την αλλαγή Γνωμης καποιου ουτε με κοινές (εμπειρικές διαπιστώσεις ) αλλα με μια διαδικασία (καποτε θα την ονομαζαν : Προτσες ) που ειναι ταυτοχρονα Γνωση και πραξη με την οποια ,γνωρίζοντας δηλαδή, αλλάζει τον κοσμο προς το καλύτερο μεταμορφώνοντας το …οπως π,χ γνωριζουμε καλυτερα την Γευση του μηλου, Δαγκώνοντας το δηλαδή μεταμορφωνοντας το, αλλάζοντας το …


Σχόλιο από Τζιτζιμιτζιχόντζιρας

Ο Εθνικισμός (ως ιδεολογια-αλλα και ως ιστορικο-κοινωνικό ”επεισοδιο” )

Ο Εθνικισμός (ως ιδεολογια-αλλα και ως ιστορικο-κοινωνικό ”επεισοδιο” )


Συναρθρωνει(ομαλα η βιαια μεσω πολεμων ,στρατιωτικής καθολικής εκπαιδευσης, εκπαιδευτικών μηχανισμών που ξεκινουν απο την παιδική ηλικία. εθνικών εφημεριδων κ.λ.π.

Σε μια νεα ταυτότητα( την Εθνική)

τα διαχυτα Σημαίνοντα που μενουν ξεκρεμαστα -μετεωρα

Κατα την Διαρκεια της Ιστορικής Διαδικασίας της Νεωτερικόητας

(θρησκευτικά -τοπικους πατριωτισμους -γλωσσικά -εθνοτικά )

(τα οποια στην προνεωτερική εποχή ηταν με την σειρα τους συναρθρωμενα σε αλλους κυκλους σημασιων και ειχαν διαφορετικό -πολλές φορες- περιεχόμενο , η και παρομοιο με το νεωτερικό -παντως οχι το Ιδιο )

προσδινοντας τους ενα νεο περιεχόμενο

και Νεες(ή και μεταμορφωμενες παλιες) Αντιθεσεις ή Εχθρούς ( αλλα εθνη)

Και ταυτοχρονα συνδεει

Με τροπο Μόνιμο και συνεχή(και οχι προσκαιρο οπως πιθανόν να συνεβη καποιες παλαιοτερες ιστορικές στιγμές )

Την Νεα αυτή ταυτοτητα

Με ενα Νεωτερο τυπο κρατος

Το Εθνος- Κρατος

(στο οποιο προσδιδεται ιδεολογικό περιεχομενο και ταυτότητα: η Εθνική

Η οποια Εθνική ταυτοτητα (του εθνους κρατους) ειναι και το διαβατηριο για την εισοδο του Εθνους -Κρατους στην Διεθνή -κοινοτητα Εθνο κρατων που παγιωνεται στη διαρκεια του 19ου αιωνα .

μηπως δεν εγινε ποτε;

Μες τα υπογεια νερά της στα τυφλά


Σαν κατι ψαρια κολυμπαμε σιωπηλά

Κι η ιστορια ειν΄ακομα πιο βαθιά

Κι από κατω απληστο ματι μας κοιτα



Στα μαυρα βαθη ανα ζηταμε την αλήθεια

Μηπως κινουμαστε απλώς από συνηθεια;

Και μήπως αραγε αυτό που μας συνέβη

Είναι ένα τιποτε στης Θαλασσας τα ερεβη



Μήπωςοτε της δεν υπήρξε ιστορία ;

Μήπως θα μεινει μια αιωνια απορία;

Μηπως δεν εγινε ποτε Πολυτεχνείο;

Μηπως της θαλασσας ητα ν απλώς αστειο



Ποτε δεν μαθαμε στο βαθος τι σημαινει

Το τι απεγινε και τι μας απομένει

H ιστορια σαν μια θαλασσα από κατω μας



Μες τα υπογεια νερά της στα τυφλά

Σαν κατι ψαρια κολυμπαμε σιωπηλά

Κι η ιστορια ειν΄ακομα πιο βαθιά

Και από κατω απληστο ματι μας κοιτα



Στα μαυρα βαθη ανα ζηταμε την αλήθεια

Μηπως κινουμαστε απλώς από συνηθεια;

Και μήπως αραγε αυτό που μας συνέβη

Είναι ένα τιποτε στης Θαλασσας τα ερεβη



Μήπωςοτε της δεν υπήρξε ιστορία ;

Μήπως θα μεινει μια αιωνια απορία;

Μηπως δεν εγινε ποτε Πολυτεχνείο;

Μηπως της θαλασσας ηταν απλώς αστειο



Ποτε δεν μαθαμε στο βαθος τι σημαινει

Το τι απεγινε και τι μας απομένει

H ιστορια σαν μια θαλασσα βαθιά

Μα εμεις για πάντα κολυμπαμε στα τυφλά