Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

ECSTATIC POETRY: ΠΟΡΝΗ (ΔΕΙΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΗΣ ΣΙΣΣΥ ΔΟΥΤΣΙΟΥ )

ECSTATIC POETRY: ΠΟΡΝΗ

Wednesday, September 24, 2008


ΠΟΡΝΗ






   ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ .... ΤΟ ΠΙΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΌ ΠΟΙΗΜΑ


Ξεσκισμένη , με τρύπια δικτυωτά καλτσόν
στους πιο βρώμικους δρόμους της πόλης
στο Βερολίνο , στη Γαλλία , στη Ρώμη , στην Αθήνα , στο Λονδίνο , στο Δελχί .
Μεθυσμένη , μαστουρωμένη
ζητιανεύοντας για λίγα ευρώ
για να τη βγάλω μέχρι παρακάτω,
δεν έχω ανάγκη , δεν χρειάζομαι πολλά
λίγο φαί και καθαρά εσώρουχα για να πηδιέμαι κάθε βράδυ.
Πεινασμένη , ξεμαλλιασμένη
με ένα τσιγάρο στο χέρι
σκύβω στα παράθυρα των αυτοκινήτων και τους λέω :
«20 ευρώ» ,
επιδεικνύοντας τα τσιμπουκόχειλά μου
και τα στήθη μου που είναι ακόμη στητά και νεανικά.
Μόνη μου , με χαλασμένα τακούνια
5 η ώρα το πρωί
ένα τελευταίο γαμήσι και μετά πάω σπίτι μου να κοιμηθώ.
Δε ζηλεύω τις πουτάνες πολυτελείας
αυτές πουλάνε το μουνί τους
σε βιομήχανους και εφοπλιστές,.............

Δεν υπάρχουν σχόλια: