Κυριακή 20 Ιουλίου 2008

Γιατι βαζω συνδεσμους εδω για τη σπηλια του Νοσφερατου

Ενας φιλος που μ'επισκεφτηκε -ο πρωτος σ' αυτό το Μπλογκ- με ρωτηξε:


Αλλά γιατί το έκανες τόσο πολύπλοκο το σύστημα,και μας πας από το ένα blog στο άλλο;

Τωρα γιαυτο που λές το πολύπλοκο η απαντηση μου: ειναι μακαρι να' ξερα τι κανω..
η αλήθεια ειναι οτι μαθαινω μεσα απο διαρκή λάθη
το πρωτο μπλογκ το εκανα κατα λάθος (προσπαθωντας να αφήσω ενα σχολιο)το δευτερο επισης,,,μετά μου ανοιξε η ορεξη ...

- δεν εχω ιδεα για το πώς λειτουργει το ολο συστημα .....

το Παρόν Μπλογκ πάντως το ανοιξα κατα λάθος .. ενώ ειχα φτιαξει την σπηλιά μου

εν τω μεταξύ ειχα αφησει την διευθυνση σε φιλικά Μπλογκ . ετσι οταν καποιος εμπαινε για την σπηλια εβλεπε ενα λυπαμαι , η Σπηλια δεν υπάρχει και εβρισκε τον ενοικο

Γιαυτό και κανω εδώ τους συνδεσμους για τη σπηλια ...
-Απο την αλλη με βολευει γιατι γινεται κατι σαν ευερετηριο

Τελος πάντων . Εχω ενα σωρό αποριες .

π.χ : πως μπρω να κανω ΘΕΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ (ΠΟΛΙΤΙΚΆ , ΘΕΩΡΗΤΙΚΆ ΚΛΠ);

Αλλά που θα παει θα μάθω.

2 σχόλια:

Γιάννης είπε...

πάντως εγώ μπερδεύομαι πάρα πολύ, αγαπητέ, με τα δύο μπλογκ σου. επιπλέον είναι δυσδιάκριτα τα λινκ από τις ετικέτες κ.λπ. διάλεξε ένα, ώστε να παρακολουθούμε αυτό

Νοσφεράτος είπε...

Γιαννη
καλωσορισες

Το ξερεις βεβαια οτι ειμαι μπουρδουκλωτικός τυπος

- Παντως , μαλλον εχεις δικιο
- συγχωρεσε με , ειμαι ακομα Μαθητευομενος μαγος .
Και οι σκουπες μου πολλαπλασιαζονται απο μονες τους .
Σιγά - σιγα θα μαθω που θα παει.