Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009
Πλήθος Σαδδουκαίων,,,, ενα ωραιο σχόλιο του Σαρανταμηλακοκκινου
.“…Πλήθος Σαδδουκαίων
Ρωμαίων υπαλλήλων, μάντεις και αστρονόμοι
Περιστοιχίζουν τον αυτοκράτορα.
Το μόνο που δεν περίσσεψε μέσα σε όλα αυτά είναι λίγη ντροπή. Τους περίσσεψε μόνο η «βαθιά οδύνη» – πρωτίστως για τα τζάμια, δευτερευόντως για τη βεβήλωση της τσάντας Armani που θα την κρατήσουν τα ανάξια χέρια του πλιάτσικου χωρίς να συνοδεύεται απ΄το ανάλογο μοντελάκι και την επαρκή ποσότητα σιλικόνης των χειλέων, τριτευόντως για το πλαστικό κωνοφόρο του Συντάγματος και στον πάτο, παρεμπιπτόντως, για τη ζωή ενός παιδιού.
Μια «οδύνη» που μας την πέταξαν στα μούτρα σαν το σταυρό του εξορκιστή, απαιτώντας μαζί και την «καταδίκη, μετά βδελυγμίας» των παιδιών μας.
Διδάσκετε την επανάστασιν κατά του πρίγκηπος;
Κι έπειτα βροχή οι δηλώσεις, αυτών που ποτέ δε βουτάνε τη γλώσσα στο μυαλό – πριν αφοδεύσουν το δύσοσμο μερίδιό τους στο διακαναλικό οχετό – γιατί το ξόδεψαν όλο σε αμαρτωλές συμπράξεις. «Ε, συμβαίνουν κι αυτά», «μεμονωμένο περιστατικό», «ατυχές συμβάν», «παρεξήγηση», «εξοστρακισμός». «θέλημα θεού», «εξυφαίνεται αντεθνική συνωμοσία», «χαϊδεύουν τα αυτιά των κουκουλοφόρων»,
«αποτάσσω το σατανά;», «αποταξάμενος»…..”
Comment από sarantamilakokkina
Δεκεμβρίου 17, 2009
Ρωμαίων υπαλλήλων, μάντεις και αστρονόμοι
Περιστοιχίζουν τον αυτοκράτορα.
Το μόνο που δεν περίσσεψε μέσα σε όλα αυτά είναι λίγη ντροπή. Τους περίσσεψε μόνο η «βαθιά οδύνη» – πρωτίστως για τα τζάμια, δευτερευόντως για τη βεβήλωση της τσάντας Armani που θα την κρατήσουν τα ανάξια χέρια του πλιάτσικου χωρίς να συνοδεύεται απ΄το ανάλογο μοντελάκι και την επαρκή ποσότητα σιλικόνης των χειλέων, τριτευόντως για το πλαστικό κωνοφόρο του Συντάγματος και στον πάτο, παρεμπιπτόντως, για τη ζωή ενός παιδιού.
Μια «οδύνη» που μας την πέταξαν στα μούτρα σαν το σταυρό του εξορκιστή, απαιτώντας μαζί και την «καταδίκη, μετά βδελυγμίας» των παιδιών μας.
Διδάσκετε την επανάστασιν κατά του πρίγκηπος;
Κι έπειτα βροχή οι δηλώσεις, αυτών που ποτέ δε βουτάνε τη γλώσσα στο μυαλό – πριν αφοδεύσουν το δύσοσμο μερίδιό τους στο διακαναλικό οχετό – γιατί το ξόδεψαν όλο σε αμαρτωλές συμπράξεις. «Ε, συμβαίνουν κι αυτά», «μεμονωμένο περιστατικό», «ατυχές συμβάν», «παρεξήγηση», «εξοστρακισμός». «θέλημα θεού», «εξυφαίνεται αντεθνική συνωμοσία», «χαϊδεύουν τα αυτιά των κουκουλοφόρων»,
«αποτάσσω το σατανά;», «αποταξάμενος»…..”
Comment από sarantamilakokkina
Δεκεμβρίου 17, 2009
Ετικέτες
διαδηλωσεις,
δικαιωματα,
φασισμος,
Φλογέρες και Φλαούτα
O Ηλιας Πετροπουλος εγραφε με το αιμα της Ψυχής του …
ENA ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΕΔΏ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
http://pontosandaristera.wordpress.com/2009/12/12/27-4-2009-2/
O Ηλιας Πετροπουλος εγραφε με το αιμα της Ψυχής του …
Δεν το επαιζε επιστημονας , ουτε πολιτικάντης ,ουτε φτηνος εθνοδημαγωγος ..
Οπως φαινεται και απο αυτή την αναρτηση
Αγαπησε τους Ποντιους-οπως και καθε κατατρεγμένο- μεσα απ’τα βαθη της ψυχής του
Και οχι τωρα ..στα ευκολα ..
Οχι τωρα που το ΠΟΝΤΙΑΚΟν γινεται ευκολη λεια καθε εθνολαΙκιστή πονηρου ,ΚΑΘΕ ΝΟΜΑΡΧΗ καθε Ποντο Βιζα..
Αλλά στα δυσκολα .Στις μαυρες δεκαετιες ..τοτε που οι πόντιοι ηταν πραγματικα στο περιθωριο
αντικειμενα χλευης απο τους .. καθαροαιμους..”εθνικοφρονες’‘
Ο Πετροπουλος εγραφε με το ιδιο του το Πετσι. Με τον ιδρωτα του . Με το αιμα του..
Αγαπησε. Εγραψε για τους Φυλακσμένους μεσα στη Φυλακή .Γ ια τις Πουτανες .. Για τα περιθωρια.. Για τους κατοφρονεμένους
Εγραψε για αυτους που πονανε και πονουσε πραγματικά μαζί του …
Και πεθαινοντας γυρεψε
να γινει σταχτη .. Να ενωθει με οτι οι Γραμματεις και Φαρισαιοι ”καθαροι ” θεωρουσαν Βρωμικο
Δυστυχώς η Απιστευτη και Απύθμενη Κακια Και Βλακεια των ..Υποκριτων ”καθαρών ” κυνηγά και ειρωνευεται ακομη και την
σταχτη του
Φαινεται τους ενοχλεί ακομα και η σταχτη……
Comment από Nοσφερατος
Δεκεμβρίου 14, 2009
http://pontosandaristera.wordpress.com/2009/12/12/27-4-2009-2/
O Ηλιας Πετροπουλος εγραφε με το αιμα της Ψυχής του …
Δεν το επαιζε επιστημονας , ουτε πολιτικάντης ,ουτε φτηνος εθνοδημαγωγος ..
Οπως φαινεται και απο αυτή την αναρτηση
Αγαπησε τους Ποντιους-οπως και καθε κατατρεγμένο- μεσα απ’τα βαθη της ψυχής του
Και οχι τωρα ..στα ευκολα ..
Οχι τωρα που το ΠΟΝΤΙΑΚΟν γινεται ευκολη λεια καθε εθνολαΙκιστή πονηρου ,ΚΑΘΕ ΝΟΜΑΡΧΗ καθε Ποντο Βιζα..
Αλλά στα δυσκολα .Στις μαυρες δεκαετιες ..τοτε που οι πόντιοι ηταν πραγματικα στο περιθωριο
αντικειμενα χλευης απο τους .. καθαροαιμους..”εθνικοφρονες’‘
Ο Πετροπουλος εγραφε με το ιδιο του το Πετσι. Με τον ιδρωτα του . Με το αιμα του..
Αγαπησε. Εγραψε για τους Φυλακσμένους μεσα στη Φυλακή .Γ ια τις Πουτανες .. Για τα περιθωρια.. Για τους κατοφρονεμένους
Εγραψε για αυτους που πονανε και πονουσε πραγματικά μαζί του …
Και πεθαινοντας γυρεψε
να γινει σταχτη .. Να ενωθει με οτι οι Γραμματεις και Φαρισαιοι ”καθαροι ” θεωρουσαν Βρωμικο
Δυστυχώς η Απιστευτη και Απύθμενη Κακια Και Βλακεια των ..Υποκριτων ”καθαρών ” κυνηγά και ειρωνευεται ακομη και την
σταχτη του
Φαινεται τους ενοχλεί ακομα και η σταχτη……
Comment από Nοσφερατος
Δεκεμβρίου 14, 2009
Ετικέτες
μυθοι,
Οικογενειακές Ιστορίες,
των τεράτων,
φασισμος,
Φλογέρες και Φλαούτα
ΕΑΝ
http://en.wikipedia.org/wiki/If....
If.... (styled as if....) is a 1968 award-winning feature film by British director Lindsay Anderson satirising English public school life. Famous for its depiction of a savage insurrection at a public school, the film is associated with the 1960s counterculture movement because it was filmed by a long-standing counter-culture director at the time of the student uprisings in Paris in May 1968. It includes controversial statements, such as: "There's no such thing as a wrong war. Violence and revolution are the only pure acts". It features surrealist sequences throughout the film. Upon release in the UK, it received an X certificate..Ο Λίντσεϊ Άντερσον, το 1968, μέσα σε ένα ενθουσιώδες εξεγερσιακό κλίμα που απλωνόταν σε όλον τον κόσμο, γύρισε το «Εάν…», μια ταινία η οποία είναι βασισμένη στη «Διαγωγή μηδέν» του Ζαν Βιγκό (1933), με τη διαφορά π[ως οι μαθητές του Άντερσον πυροβολούν και δεν πετούν μαξιλάρια όπως εκείνοι του γάλλου σκηνοθέτη. Οι καιροί είχαν αλλάξει, το βρετανικό φρι σίνεμα που γεννήθηκε στα μέσα της δεκαετίας του 1950 είχε αρχίσει να εκφράζει την αμφισβήτησή του στον κατεστημένο εμπορικό κινηματογράφο της εποχής, προτείνοντας ένα άλλο μοντέλο, ένα μοντέλο απελευθέρωσης με κοινωνικό προσανατολισμό και ρεαλιστική προσέγγιση. Από τους πρωτοπόρους αυτού του ρεύματος, ο Άντερσον δεν μπορούσε να σφυρίξει κλέφτικα και μπήκε με τα μπούνια στην υπόθεση. Έτσι, με το «Εάν…», αφουγκραζόμενος τις δονήσεις μιας εποχής που αμφισβητούσε, κινηματογραφεί μια βίαιη εξέγερση. Οι μαθητές ενός συντηρητικού βρετανικού σχολείου εξεγείρονται. Κι όταν λέμε εξεγείρονται, αυτό που γίνεται αυτές τις μέρες στην Ελλάδα μοιάζει με εορταστική εκδήλωση παρθεναγωγείου! Γιατί οι πιτσιρικάδες του Άντερσον, κινούμενοι από το βιασμένο αίσθημα της ατομικής ελευθερίας που ζουν καθημερινά από τους εκπαιδευτικούς μηχανισμούς, τα «παίρνουν στο κρανίο» όπως λένε οι νέοι στη γλώσσα τους. Και τη μέρα της αποφοίτησης ξεπά ο πόλεμος. Οι μαθητές αρπάζουν τα όπλα και μετατρέπονται σε ελεύθερους σκοπευτές. Πυροβολούν και στόχος τους είναι οι ενήλικες, αδιακρίτως από το τι εκπροσωπούν. Γι’ αυτούς εκπροσωπούν την εξουσία: εκπαιδευτική, πολιτική, οικογενειακή, θρησκευτική. Εκεί να δείτε βία. Ο Άντερσον δεν μας αφήνει να πάρουμε ανάσα. Κι όταν ακόμη βλέπει τα πράγματα από μια σκοπιά ποιητικού σουρεαλισμού, ή και σατιρική ακόμη, δεν παύει να σοκάρει. Μια εξέγερση τυφλή η οποία μπορεί να μην είχε προοπτική είχε όμως αιτία.
.http://kersanidis.wordpress.com/2008/12/28/%ce%b4%cf%85%ce%bf-%cf%84%ce%b1%ce%b9%ce%bd%ce%b9%ce%b5%cf%83-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%ce%b5%ce%be%ce%b5%ce%b3%ce%b5%cf%81%cf%83%ce%b7-%cf%84%ce%b1-%ce%b1%ce%b4%ce%b9%ce%ad%ce%be%ce%bf/
The film stars Malcolm McDowell in his first screen role and his first appearance as Anderson's "everyman" character, Mick Travis. Philip Bagenal, Arthur Lowe, Peter Jeffrey, Richard Warwick, David Wood, Christine Noonan, and Rupert Webster (as the young boy Bobby Phillips) also took starring roles.
It won the Grand Prix at the 1969 Cannes Film Festival.[1] In 2004, the magazine Total Film named it the sixteenth greatest British film of all time.
The Criterion Collection released the DVD on 19 June 2007.
Ετικέτες
διαδηλωσεις,
δικαιωματα,
Φλογέρες και Φλαούτα
Αλληλεγγύη στο στέκι μεταναστών Χανίων
Αλληλεγγύη στο στέκι μεταναστών Χανίων
Ανακοινωση του Δικτύου για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα
Αλληλεγγύη στο Στέκι Μεταναστών Χανίων
Αθήνα 16/12/09
Ανακοινωση του Δικτύου για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα
Αλληλεγγύη στο Στέκι Μεταναστών Χανίων
Η σημερινή εμπρηστική επίθεση στο Στέκι Μεταναστών/Κοινωνικό Κέντρο Χανίων αποδεικνύει ότι το ντελίριο της φασιστικής παρακρατικής τρομοκρατίας δεν έχει πάτο.
Οι σημαιοφόροι της σβάστικας χτύπησαν και πάλι ανενόχλητοι, σπάζοντας την πόρτα του Στεκιού Μεταναστών στα Χανιά και βάζοντας φωτιά στην είσοδο. Ευτυχώς, η φωτιά δεν πήρε διαστάσεις μετά την παρέμβαση των γειτόνων.
Με παρόμοιους τρόπους, ομοϊδεάτες συνάδελφοι τους το προηγούμενο διάστημα έριξαν χειροβομβίδα στο Στέκι Μεταναστών στα Εξάρχεια, ανατίναξαν το κοινωνικό κέντρο Buena Ventura στη Θεσσαλονίκη, προσπάθησαν να κάψουν στέκια και καταλήψεις, επιδόθηκαν σε δεκάδες ξυλοδαρμούς μεταναστών σε όλη τη χώρα.
Στην πραγματικότητα, σε όλες τις περιπτώσεις οι παρακρατικοί λειτούργησαν σαν συμπληρωματικός μηχανισμός της κρατικής καταστολή, επιδεικνύοντας μάλιστα προκλητική σιγουριά για την ατιμωρησία τους.
Γιατί, οι φασίστες και «πνευματικούς πολιτικούς πατέρες» έχουν και κρατική κάλυψη από την δημοκρατία των «μεμονωμένων περιστατικών», των προφυλακίσεων, της προληπτικής καταστολής και της κοινωνίας – στρατοπέδου.
Έχουν, όμως, έχουν και σοβαρά αναχώματα στη δράση τους: Αντιρατσιστικές πρωτοβουλίες σαν το Στέκι Μεταναστών στα Χανιά, το πολύμορφο κινηματικό δυναμικό που ξεπήδησε από το Δεκέμβρη, τους φορείς ενός «άλλου οράματος» που δεν καταλαγιάζει, ούτε διστάζει να υπερασπίζεται το «αυτονόητο», στα λόγια, το δρόμο, στην καθημερινή του ζωή: Καμία ζωή δεν είναι λαθραία – Ενάντια στην εκμετάλλευση ανθρώπου από άνθρωπο.Οι φασίστες παρακρατικοί θα μας βρουν μπροστά τους!
Η ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΠΛΟ ΜΑΣ!
ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Αθήνα 16/12/09
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)